Witaj!
Nazywam się Paulina i miło mi Cię powitać w moim makijażowym świecie. Znajdziesz tu nie tylko wpisy na temat makijażu, ale także pielęgnacji różnych obszarów ciała. Nie zabraknie tu również wpisów o tematyce lifestylowej.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    ULUBIEŃCY
    Chcesz się dowiedzieć, jakie kosmetyki najlepiej sprawdziły mi się w danym miesiącu?
    Czytaj więcej
  • 2
    RECENZJE
    Uwielbiam testować nowe kosmetyki! Często zdarza mi się pisać także o innych rzeczach... Jesteś ciekawy/-a?
    Czytaj więcej
  • 3
    PIELĘGNACJA
    Pielęgnacja to ważna sprawa. Za nią kryje się wiele ciekawych produktów. Koniecznie sprawdź, co udało mi się przetestować w tej kategorii.
    Czytaj więcej

#1 TRIKI MAKIJAŻOWE: Usta. + WIOSENNE ROZDANIE

Hej! Obiecałam Wam w jednym z postów, że na blogu pojawi się wpis dotyczący trików. Pomyślałam, że zrobię taką serię - raz w tygodniu będę wrzucała post z co najmniej 5 trikami.
1 tydzień = inna kategoria
Na początku myślałam o jednym poście ze wszystkimi trikami, ale bardziej przejrzyście będzie stworzyć z tego krótką serię. Póki co myślę o TRZECH kategoriach: usta, oczy, twarz. Będę jednak na bieżąco to weryfikować w zależności od tego, jakie będę miała pomysły. Wpasowując się w rossmannowską promocję na kosmetyki do makijażu ust, przedstawię Wam dziś kilka trików dotyczących właśnie tego elementu twarzy.
Gotowe? W takim razie zaczynamy! :)
1. Najprostszy peeling
Jeśli używamy pomadek o ciemnych kolorach bądź wielbimy się w matowych, musimy odpowiednio zadbać o nasze usta. Na pewno wiele z Was wie, jak ważny jest peeling ust. W Internecie znajdziemy wiele przepisów na zrobienie domowego peelingu. Co jednak, gdy się spieszymy lub nie mamy ochoty na stworzenie własnego kosmetyku?
Myślę, że każda z nas ma szczoteczkę do zębów. A na pewno mam taką nadzieję, bo każda powinna! I ot! Nie potrzeba nam nic więcej niż szczoteczka. 
1) Używając włosków szczoteczki kręcimy na naszych ustach kółeczka. Ważna jest ostrożność! Wszystko wykonujemy bardzo delikatnie wilgotną szczoteczką na wilgotne usta. W zależności od stanu naszych ust możemy wykonać więcej niż jedno powtórzenie. Ja jednak nigdy nie robiłam więcej niż 2.
2) Jeśli Wasza szczoteczka ma z tyłu gumową końcówkę warto ją wykorzystać! Dzięki niej wygładzimy swoje usta jeszcze bardziej. Ponownie należy zadbać o wilgotność szczoteczki.
Na koniec możemy pomalować nasze usta pomadką ochronną, olejkiem, czy maścią. 

2. Idealny kontur
Macie problem z dokładnym pomalowaniem ust? Wychodzi Wam on nierówny lub bardzo często niezamierzenie wychodzicie poza swój kontur? Istnieje sposób by tego uniknąć!
Możemy wykonać go konturówką lub ostrzejszą i bardziej precyzyjną końcówką pomadki.
Ja posłużyłam się pomadką, którą od razu wypełniłam kontur.
1) Rysujemy krzyżyk przy naszym łuku kupidyna, aby równo go obrysować. Bez wątpienia jest to dla mnie najważniejsza część dobrego konturu. Dzięki ładnemu wyrysowaniu łuku nadajemy ustom wyrazu. 
2) Zaznaczamy łuk na dolnej wardze
3) Obrysowujemy kąciki ust: górnej wargi a potem dolnej.
4) Wypełniamy kontur.

3. Powiększenie ust/pomniejszenie ust
Powiększenie 
Wiele z nas zmaga się albo z problemem za małych ust bądź tego, że jedna z warg jest mniejsza od drugiej. Oczywiście nie uważam, że małe usta są złe. Rozumiem, jednak, że osoby z takimi ustami mogłyby chcieć je większe. Tak więc kochane niekoniecznie musicie wykonywać operacje plastyczne - wystarczy użyć konturówki. :)
Ja powiększania nie potrzebuję, więc mój efekt może wydać się przerysowany i nie mam wątpliwości, że mi nie pasuje, jednak to tylko tak dla Was pokazowo :)
W obrysowaniu kierujemy się takimi zasadami jak w 2 z trików. Tu jednak w sposób zamierzony powiększymy kredką swój kontur.
1) Zaczynamy od obrysowania kształtu kupidyna. Tu jednak najważniejsze, aby przy nim nie przekombinować! Nie należy zmieniać ani jego wielkości, ani kształtu. Obrysowujemy to, co widzimy.
2) W zależności od tego, czy powiększamy całe usta, czy wyrównujemy mniejszą wargę - obrysowujemy lekko ponad naturalnym konturem nasze kąciki wraz z dolnym łukiem.
3) Wypełniamy kontur.
Tak prezentują się powiększone usta z daleka. 
Pomniejszenie
Myślałyście, że tylko osoby z małymi ustami pragną zmiany? Także dziewczyny, które w swojej opinii mają zbyt duże usta mogą sobie trochę pomóc :) 
1) Na co dzień nie lubimy mieć podkładu na ustach. Tu jednak jest to bardzo przydatna czynność i pierwsza przy pomniejszeniu ust. Konieczne jest, aby przed użyciem konturówki przykryć usta podkładem.
2) Następnie delikatnie obrysowujemy usta, wykorzystując wcześniej zdobyte umiejętności, z tym, że pod linią naszych ust. By wyglądało to delikatnie również jak przy powiększeniu nie możemy namalować nienaturalnie małego konturu - najlepiej zmniejszać i powiększać na grubość kredki.
3) Wypełniamy kontur.

4. Nadanie trójwymiarowości
Pomalowane jednakowo usta mogą wydawać się płaskie. Do tego jeśli naturalnie posiadamy małe cienkie usta możemy od czasu do czasu mieć ochotę, aby je uwypuklić (co również je powiększy).
Aby tego dokonać potrzebujemy: ciemniejszej konturówki i jaśniejszej pomadki.
1) Obrysowujemy ciemniejszą konturówką usta i delikatnie wypełniamy kontury zostawiając po środku obu warg niepomalowany obszar.
2) Wypełniamy pusty obszar jaśniejszą pomadką.
3) Łączymy palcem oba odcienie wmasowując je w siebie, aby wyszło coś na wzór ombre.
4) Zdejmujemy palcem nadmiar z całości ust.
Ogólną zasadą przy nadawaniu trójwymiarowości jest pomalowanie środka ust jaśniejszym odcieniem, dzięki czemu jaśniejsza część wysuwa się na przód. Możemy później pomalować całość błyszczykiem, co dodatkowo nada naszym ustom soczystości.

5. Matowa błyszcząca pomadka
Czasem jest nam ciężko znaleźć matową pomadkę w upragnionym kolorze. Zazwyczaj większy wachlarz kolorów mają pomadki błyszczące. Możliwe też, że po prostu nie chcemy kupować nowych pomadek, bo nie potrzebujemy większej ilości, ale chciałybyśmy zobaczyć jak czułybyśmy się w macie. Przedstawię Wam w takim razie jak zaczarować błyszczącą pomadkę w matową :))
Potrzebujemy sypkiego transparentnego pudru oraz błyszczącej pomadki.
1) Malujemy usta pomadką z połyskiem.
2) Nabieramy na palec ODROBINĘ sypkiego pudru transparentnego i wmasowujemy w usta
3) Cieszymy naszą nową matową pomadką. :)
Pomadka nie zmienia koloru pod wpływem pudru. 

6. Ciemna szminka - czyste zęby
Na koniec najprostszy trik, ale też najbardziej podstawowy przy używaniu ciemnych pomadek.
Malujemy usta i wychodzimy z domu, mając nadzieję, aby gdy otworzymy usta nikt nie ujrzał pomadki na zębach. Co zrobić by czuć się bezpiecznie? Potrzebujemy jedynie naszego palce wskazującego! (lub któregokolwiek ulubionego :D)
1) Malujemy usta pomadką
2) Zaciskamy wargi na wybranym palcu
3) Wyjmujemy palec z ust razem z całym nadmiarem pomadki.

I to by było tyle trików na dziś. :) Zapewne większość (jak nie wszystkie) z trików mogą być Wam znane, jednak post ten jest także do osób, które dopiero uczą się sztuki makijażu i poszukują trików, które ułatwią im życie. Sama kiedyś ich szukałam. :) 

 Ale... to jeszcze nie wszystko w tym poście... 
                               Zapraszam Was na...
!!!WIOSENNE ROZDANIE!!!
Co można wygrać?
- 2x próbki Ziaja, Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskónikom
- 1x próbka podkładu Dior FOREVER nr 020 Light Beige
- 2x lakier do paznokci Wibo, Summer Manicure, nr 2 i nr 6
- 1x lakier do ust Wibo, Lip Lacquer Rock With Me, nr 4
Co zrobić, aby wziąć udział w rozdaniu?
Obowiązkowo:
1. Odpowiedz na pytanie: Z którego z trików korzystasz NAJCZĘŚCIEJ przy malowaniu ust? (nie muszą to być te podane przeze mnie) 
2. Bądź stałym publicznym obserwatorem mojego bloga
3. Obserwuj mnie na Google+ 
4. Podaj adres e-mail
Dodatkowe losy:
1. Udostępnij informację o konkursie na Instagramie (+1), prywatnym koncie na FB (+1) lub stronie swojego bloga (+1) Jeśli udostępnisz wszędzie losy się sumują (możliwość zdobycia 3 dodatkowych losów)
2. Zaobserwuj mnie na Instagramie (+1 los) lub na Snapchacie: wrrrau (+1 los) (w razie obserwacji w obu aplikacjach losy się sumują - 2 dodatkowe losy)
3. Wstaw na bloga/stronę baner konkursowy z linkiem do postu o konkursie (+1 los)
Aby Twoje zgłoszenie liczyło się podczas losowania umieść pod postem komentarz według poniższego wzoru:
1. Odpowiedź na pytanie konkursowe
2. Obserwuję blog jako: nick
3. Obserwuję na Google+: nazwa
4. Adres e-mail
5. Udostępniłam informację na IG/FB/stronie: tak/nie oraz link
6. Obserwuję na IG/Snapchacie jako: tak/nie oraz nick
7. Wstawiłam baner: tak/nie oraz link

REGULAMIN:
1. Fundatorem nagród jest dramabeautyy.blogspot.com
2. Rozdanie trwa od 06.05. do 30.06.2016 do godz. 23:59
4. Drogą losowania zostanie wyłoniony jeden zwycięzca rozdania do 7 dni od końca konkursu.
5. Informacja o wygranej zostanie ogłoszona pod postem konkursowym, a zwycięzca zostanie dodatkowo poinformowany poprzez adres e-mail podany w zgłoszeniu.
6. Zwycięzca ma 5 dni na odesłanie swoich danych do wysyłki, w przeciwnym razie zostanie wylosowana inna osoba.
7. Nagroda zostanie wysłana TYLKO na terenie POLSKI.
8. Do rozdania można się zgłosić tylko RAZ.
9. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu
10. Udział w rozdaniu wiąże się z akceptacją regulaminy.
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

WARUNKIEM MOŻLIWOŚCI ROSTRZYGNIĘCIA ROZDANIA JEST WZIĘCIE W NIM UDZIAŁU PRZEZ CO NAJMNIEJ 20 OSÓB.

Mam nadzieję, że chętnie będziecie brać udział w konkursie. Jeśli nie jesteście zainteresowane to i tak chętnie dowiem się, jakie triki stosujecie podczas swojego makijażu :)
Życzę wszystkim powodzenia!

Komentarze

  1. Świetne triki, wielu z nich nie znałam. Mój ulubiony, niekoniecznie dotyczący malowania ust, ale pielęgnowania ich przed nałożeniem szminki to peeling cukrowy (mokry palec obtaczasz w cukrze, masujesz wargi), a następnie posmarowanie ich mocno nawilżającym balsamem do ust lub miodem :)
    Blog obserwuję, na google + również.
    adres e-mail: marcelinakedzierska@gmail.com

    Pozdrawiam
    Marcelina
    www.simplylife.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe triki, nigdy nie słyszałam o sposobie ze szczoteczką do zębów. Ja zazwyczaj maluje usta balsamem, a następnie pomadką. Nic specjalnego nie stosuje. ;)
    adres e-mail: veronika.amka99@gmail.com
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    obserwuje bloga, na google+ też :)
    zaobserwowałam na ig, oraz dodałam na snapie
    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    Zapraszam do siebie :) http://veronika-amka99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Metoda z krzyżykami jest pomysłowa, muszę podczas jutrzejszego makijażu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super triki! Przy malowaniu mam problem, że gdy zaciskam wargi, one pozostawiają szminkę na policzku. (Chyba mam za duże usta, hahaha XD) Masz ładne usta!
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Metody z krzyzykami i szczoteczką do zębów muszę wykorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe triki, lubie takie zbiorcze posty, więc moim zdaniem jest to świetny pomysł z tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne triki ! :D Nie znałyśmy ich :) Ciekawy post,oby takich jak najwięcej :) Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne triki, szczególnie te z obrysowaniem konturu ust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne triki, z pewnością z wielu skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pomysły, można fajnie nadać kształt ust :)

    www.susjana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tylko tego ostatniego triku nie znałam ^^

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Ja najczęściej używam tego triku z kontórowaniem oraz "zmatowieniem" błyszczyku.
    2. Obserwuję blog jako: Marcela Skrzypczak
    3. Obserwuję na Google+ jako : Marcela Skrzypczak
    4. marceliaskrzypczak@gmail.com
    5. Udostępniłam informację na IG/FB/stronie: nie
    6. Obserwuję na IG/Snapchacie jako: tak, na obydwóch jako mvrcelka
    7. Wstawiłam baner: tak mvrcelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne triki na pewno wykorzystam ten z szczoteczką do zębów. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo rewelacyjny jest ten pomysł z krzyżykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatne triki,o większości słyszałam,ale fajnie to zobrazowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne,przydatne triki. Napewno kiedyś wykorzystam. Super pomysł na serię! Chętnie wezmę udział w rozdaniu!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne triki. Raczej będę korzystać z tego pierwszego :))
    Pozdrawiam.
    http://marthas-journal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Najczęściej używam trik z powiększaniem ust
    2. Obserwuję blog jako: Kinia Ragazza
    3. Obserwuję na Google+: Kinia Ragazza
    4. Adres e-mail ragazzablog99@gmail.com
    5. Udostępniłam informację na FB: tak https://web.facebook.com/permalink.php?story_fbid=239384069772231&id=100011019187989
    6. Obserwuję na IG jako: tak ragazzablog99
    7. Wstawiłam baner: tak http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. My najczęściej używamy sposobu idealnego konturu, lecz nie zawsze nam się to udaje :p
    2 Obserwujemy bloga jako: Agssymi
    3. Obserwujemy na Google+ jako: Agssymi
    4. Adres e-mail : Agssymi@gmail.com
    5.Udostępniłyśmy link na FB i FP : tak https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=268827860129885&id=255930431419628 , https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=172991576436336&id=100011764831232&pnref=story
    6. Nie obserwujemy na IG
    7.Wstawiłyśmy baner : https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wszystkim powodzenia w rozdaniu,bo nagrody są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cieszę się, że tu jesteś!
Koniecznie pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza.
Miło mi będzie, jeśli również zaobserwujesz mój blog - koniecznie daj o tym znać, a odwdzięczę się tym samym :)
Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować napisz: dramabeautyy@gmail.com